HTML

Oroszország

Élmények Oroszországból... ha lesz netem...

Friss topikok

  • bereczkitünde: szia Bogi! örülök, hogy rátaláltam a blogodra :) szorítunk :) nagyon ügyes vagy, és szenzációsan í... (2008.09.27. 01:59) Megint hetvege
  • gabikov: Több helyen megnéztem. 200 és 300 Ft között mozog kishazánkban az internetkávézókban az óradíj. Úg... (2008.09.20. 14:39) foztem
  • bogymon: Orulok, hogy sikerult irni! Aztan mar rajottem, hogy Kvas-nak hivjak, vettem itt is! Mikor jottok?... (2008.09.15. 13:46) csak ugy
  • tuntematon: Csak igy tovabb! (2008.09.12. 09:41) jaj!

Linkblog

jaj!

2008.09.11. 11:46 bogymon

 

Nagyjából ezzel lehetne összefoglalni az első pár nap eseményeit, amiket már itt, Szaranszkban töltöttem. Persze nem olyan rossz a helyzet, mint ahogy elsőnek tűnik. Az egyedüli nehézség az, hogy mindenki oroszul beszél (nem is értem, miért!), ha meg erzául, akkor meg nagyon gyorsan, úgy, hogy biztos nem értem meg, hogy mit mondanak. De azért nagyon igyekszem. És egyre többet fogok fel a beszédből. Ha egy kicsit lassabban beszélnek, vagy másképp mondják el, akkor értem, még ha nem is szó szerint. Aki az erza órákat tartja nekem nagyon aranyos. Ha kell, többször elmondja a mondatot, vagy átfogalmazza. Ha végképp nem megy, elővesszük a szótárt. Nagyon jókat nevetünk. Én megértem, csak nem mindig tudok rá reagálni, de ha mégis, akkor még egy kicsit lassan. De gondolom ez normális az első 4 nap után? (Ugye???)
Azt hiszem, vége a jó időnek! Hétfőn, kedden még gyönyörű időnk volt, ma viszont (csütörtök) rendesen eláztam. Nem is annyira felülről, ott védett a kabátom, mint inkább alulról. Voltam oly butus, hogy sportcipőben mentem (rohantam) suliba, ami nem volt szerencsés választás. „Vicces” volt nézni, ahogy a kis légbuborékok kibújnak a cipőm orrából!J A szél is elég hideg, de ez van. Erre számítottunk: a naagy orosz télre!

Tegnap kilyukadt az egyetlen nagy lábasom! Így nem tudok nagyobb mennyiségben teát főzni. Direkt hazajöttem időben, hogy készítek magamnak valami meleg kaját, meg lefőzök legalább 2 liter teát. Egy idő után elkezdett sisteregni, köpködni az edény alja, és mikor felemeltem, láttam, hogy csöpög. Áááá! Így tea nélkül maradtam. Ezért vettem magamnak egy üveg bort. Dugóhúzóm nincs, de ami meglepő, hogy a boltban kinyitják a bort! Úgyhogy egy nyitott borosüveggel mentem hazafele! Persze igyekeztem nem mások orrára kötni, mert belefogtam egy szatyorba! De nagyon brutalisan eros! Ugyhogy csak vbk-kent tudom meginni!:)

Ma lattam az elso dugot Szaranszkban. Tyu! Azert nem volt olyan nagy! Ket auto egymasba ment a Puskin park mellett.

Azokkal talan egyre jobban megertjuk egymast, akiket tanitok. Ok harmadevesek, es eloszor nagyon feltek. Mert en olyan felelmetes vagyok! Mar eleve vicsorogva mentem be a terembe! Bizony! Neha meg szenvedunk, meg felreertjuk egymast, de megoldjuk... szotar segitsegevel!

Miutan minden nap gyalog jarok suliba, es minden nap majdnem elalszom, igy egyre jobb idoket futok a suliig. Kb. fel ora lenne az ut, de ha nagyon sietek, mint pl ma, akkor 20 perc alatt bent vagyok! Ki fogok combosodni, mire haza megyek!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ruzt.blog.hu/api/trackback/id/tr77658454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gabikov 2008.09.12. 08:23:06

Fantasztikus vagy. Kitartás.
süti beállítások módosítása